logo

Tozluyaka 4.Bölüm izle

Özet: Tozlu yaka 4.Bölüm izle Full 25 Temmuz 2022 tarihli fox tv dizisi tek parça ve hd olarak reklamsız Tozluyaka son bölüm izleme için sitemizde.
Yayınlandı: 25/07/2022
ayseeeem demiş ki;
cagrı sen cidden pisliksin ve korkaksın, vefanın olumunun sorumlusu sen olmasan bile onu en cok sen öldurdun. vicdan diye diye aldın uyusturucuyu ictin her seyi kalktıgın anda gene diyorsunki vefa satıcıydı amk kafayı yıcem ama ilk basta senin kafanı çagrı
3 hafta önce
9   33

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


cem saygın demiş ki;
bir dizi bu kadar saçma olur parçalanmış ver çok belli oluyor
3 hafta önce
8   21

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


Özlem demiş ki;
Cok parça yerler var hadi yarı yola kadar arabayla taşıdı berki yarı yoldan sonra kamyonun oraya kadar nasıl getirdi bisikletin sepetine mi koydu?
3 hafta önce
39   14

birisi demiş ki;
maşallah kenan bi önceki bölüm finalinde sarhoşluktan ayakta duramıyo iki kelimeyi birbirine ekliyemiyordu merdivenlerden yukarı çıkana kadar 5 shot kahve içtiyse demekki
3 hafta önce
37   14

uraz demiş ki;
su alinin annesi derya hanim cok reis kadin be
4 hafta önce
85   5

Yorum Yap


Dizinin Diğer Bölümleri
Yerli Diziler
Eski Diziler
Yabancı Diziler