logo

Survivor 2022 149.Bölüm 29 Haziran Yarı Final izle

Özet: Survivor 2022 149.Bölüm izle All Star Yarı Final 29 Haziran tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2022 All Star son bölüm izleme için burada.
Yayınlandı: 29/06/2022
Ravza demiş ki;
Arkadaşlar ilk önce sakin olun ve öfkenize yenilip burda Nisaya hakaret etmeyin. Siz Sanki Nisa hiç parkurlara çıkmamış oyun kazanmamış , dokunulmaz olmamış gibi kötü yorumlar ediyorsunuz. Nisanın iyi olduğu günleri ne çabuk unuttunuz. Nisanın kalbi temiz ve çevresi Adem’den daha büyük dememi o halletmiş. Lütfen saygılı olun. Herkes emek verdi .
4 hafta önce
38   0

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


Zekeriya demiş ki;
Adem Kılıççı.. seni bütün düşürmeye çalışanları gördük.. yalanlarıyla olmadı.. kumpaslarıyla olmadı.. neler neler yaptılar senden korktukları için olmadı.. oldurmıycaktık zaten.. hepsi düştü halkın gözünde.. karakterin performansın ve bu güzel kalbın seni şampıyon edecek.. biz seni şampıyon edecez.. Senin arkandaki orduyu bi bilsen.. yakarız gözlerin hatırı için bu dünyayı.. seni seviyoruz.. ADEM KILIÇÇI
2 ay önce
0   9

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


ibrahim demiş ki;
Adem abiside kurtaramadi yaverini ahahah sesli güldüm :)
2 ay önce
60   24

Kuran diyor ki demiş ki;
Kuran okumakdan SURVIVOR BOYUNCA NEZIR VERMEKTEN YORGUN düştüm.Gönüllüler kazansın deye Allahən her günü nezir-niyaz verdim ve KURANDAN MUKADDESLERE KURAN OKUDUM ARAPCA ve son vakitler o kadar yorgun düştüm de okumayı ve nezri durdurdum. Gönüllüler kayb ettikce kalbim hastalandı ama çok yorgundum ve bitmişdim. Kendimi toparladım ve bir de nezr dedim ama Nisa ilk atsada nasip olmadı içerisine düşmedi ve ben eyvahhh deye çökdüm. Ama ben bir sözü KANUNUM biliyorum bu zafer için hangi ki Gönüllülerin önüne keçdi ve Gönüllüye arka çevirdi ACUNDAN ta her bu işde parmağı olan kim varsa hepsine kadar ÇOK ZARAR VE BELA bulacak hastalık yorgunluk zarar maddi-manevi her işleri TERS GİDECEK inşaAllah(c.c)
2 ay önce
4   9

Şiirden adam demiş ki;
Şampiyon nisa Bölükbaşı
2 ay önce
77   62

AKEPE demiş ki;
Senin baban da sosyal medyada çok aktif zaten biliyoruz. Hah hah ha haaa Diye boşa tekrarlanmamış. Siyasi sidik yarışı yaptırıyor yani. Herkes ergenleri gömmüş, bence alakası yok. Emin olun bu siyasi sidik yarışı yapanlardan 2 kat zeki 2000 sonrası doğanlar.
2 ay önce
6   7

Şaşırmamak Lazım demiş ki;
Zamanında köpeği şampiyon yapanlar.Atatürk düşmanı bir babanın yabancı kızınıda sırf şirinlik rolü yapıyor diye şampiyon yapar.Şaşırmamak lazım !
2 ay önce
94   104

nisa demiş ki;
adem sampiyonluk gordu arkadaslar nisa olsun zengin birine para vermekdense fakire vereyim sadakam olur Allah rizasi icin
2 ay önce
55   87

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


özlem özge demiş ki;
öncelikle burda nisaya haketmedi diyenlerin coğu 2020 de barış kaybettiğinde barış hakediyordu dediler ama barış orda 6 ay varsa 3 ayı baya boştu yatarak geldi sadece smsle geldi belki insanlar karakterini beğendi öyle geldi bilemem barışa böyle derken nisaya haketmedi diyenler aşırı ironik geliyor bana demekki adamı sevdiğiniz için savunuyorsunuz o zaman nasıl bunu bilerek nisaya haketmedi diyorsunuz orda defalarca aç kaldılar sakatlandılar mental olaraak yoruldular kimseye haketmedi diyip hakeretler edemezsiniz edenlere cidden yazık sen çık yarış kanka o zaman klavye delikanlılığı yapmak kolay ben iki finalistinde gayet hakettiğini düşünüyorum burda ademinde hataları oldu nisanın hepsinin oldu ama oranın psikolojisi ve bitmişliği var bu yüzden kimse bilip bilmeden daha fazla saçma yorumlar yapmasın bence ikisininde hakkında hayırlısı olsun.
2 ay önce
79   61

son demiş ki;
survivor tatlılıkla degil. mücadele ile olmasi gerekiyor. burda sacmalayan biri varsa sensin bence . batuhanin ve nisanan kazandığı oyunlara bak bakalım . sadece batuhan icin değil orda nagihanda olsa kazandığı oyun nisadan daha fazla . senin anlamadıgin bu yani . zaten bu sene yarışmacılar bosuna yarıştı . çevresi olan kazanıyor emek verip yarisanlar değil
2 ay önce
59   30

Daha Fazla Yorum

Yorum Yap


Dizinin Diğer Bölümleri
Yerli Diziler
Eski Diziler
Yabancı Diziler