logo

Survivor 2022 3.Bölüm 17 Ocak izle

Özet: Survivor 2022 All Star 3.Bölüm izle 17 Ocak tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2022 All Star son bölüm izleme için burada.
Yayınlandı: 17/01/2022
Kej demiş ki;
Adem sampiyon busenede
2 hafta önce
0   0

Şeyma demiş ki;
Barışı bu fermonsla hala destekleyenler var şaka gibi. Performans olarak Mert ve Hikmetten farkı yok . Atakan Batuhan Ogeday Anıl gibi parkurda ucanlar varken bu adamı sms sayesinde birinci yapacak olan ergenler diyecektim ki allahtan artık performans birincileri olacak. Yani barış bu sene sms sayesinde gördüğü birincilikleri göremeyecek gibi:)
4 ay önce
11   1

Safiyye demiş ki;
Bernaya bayiliyorum konusmasina
4 ay önce
7   1

Survivor Kadin Kazansin demiş ki;
BU SENE KADIN KAZASIN!!!
4 ay önce
14   6

Zehra Fil demiş ki;
Yasin gereksiz kavga başlatıyoya. Çok çocukça davranıyo. Gönüllülerden yasin ayrılsa takımda daha az kavga çıkacağından eminim.
4 ay önce
28   6

mmah demiş ki;
ya resmen halat koptu hikmetin oyununda bir donup de ozur dilemediler. Arkadas siz bu parkurda 120kq birbirinin oynayacagini hesap etmedinizmi bu nasil bi hatadir, inanamiyorum
4 ay önce
22   7

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


ibrahimm demiş ki;
Bu Yasinde kendiniz zeki sanıyo ya şaka gibi o kadar saçma taktik mi yapılır. Tartışmayı da bilmiyo rezil edecek kendini
4 ay önce
44   12

..... demiş ki;
anıl harbi boşsun.sen bu hırsla kendi kendini yer bitirirsin adada.
4 ay önce
43   17

İticiler demiş ki;
Bu Yağmur ve Sude, ne şımarık, ne kendilerini özel bişey danan kızlar böyle?! Daha iki gündür izliyoruz o kadar antipatikler ki, inanamadım. Gerçekten itici bir yanları var.
4 ay önce
59   28

Ali demiş ki;
Yasin bıktık senden ne boşsun yaaa ortalık karıştırıcı malotor beyinsiz o zaman şov yapıyorsun benim ismimi yazın de maden takım smsi iyi olan varsa ona yazalım diyorlar yok diyorsun şimdide çıkan isme karşılık şov yapıyorsun berkanin dediği gibi su Gonulluelr takımını karıştıran tek isim Yasin başka adammi yoktu ne diye çağırdılar bunu All Stara
4 ay önce
51   31

Daha Fazla Yorum

Yorum Yap


Dizinin Diğer Bölümleri
Yerli Diziler
Eski Diziler
Yabancı Diziler